Object

Title: Manipulowanie strategią CSR w branży tytoniowej na przykładzie koncernu British American Tobacco

Title in english:

The Manipulation of CSR Strategy on the Example of the British American Tobacco Company

Creator:

Szymańska, Marika ; Trubisz, Ewelina

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116, s. 457-464

Abstrakt:

Celem artykułu jest pokazanie, jak bardzo założenia strategii CSR (Corporate Social Responsibility) mogą odbiegać od motywów i sposobów wdrażania przez wybraną firmę. W wielu przypadkach tego typu strategia jest wykorzystywana jako jedno z efektywniejszych narzędzi PR, pomagających w budowaniu wizerunku firmy przyjaznej środowisku i zaangażowanej w dialog społeczny. Rozważania zostały oparte na przykładzie koncernu tytoniowego British American Tobacco (BAT), który poprzez okazjonalne działania filantropijne określa swoją strategię jako odpowiedzialną społecznie.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:121826

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 116 ; Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information