Obiekt

Tytuł: Kształtowanie wartości przedsiębiorstwa przez zarządzanie relacjami z klientami

Tytuł odmienny:

Formation of company value by the management of relationships with customers

Autor:

Walenciak, Grzegorz

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 158, s. 424-431

Abstrakt:

W niniejszej publikacji opisano aspekty związane z budowaniem wzajemnych relacji na poziomie klient-przedsiębiorstwo. Zarządzanie relacjami z klientami należy do procesów podstawowych przedsiębiorstwa, ponieważ wiąże się zarówno z dostarczaniem produktu lub usługi do klienta, jak i ich kształtowaniem. Co jednak ważne, CRM zmienia postrzeganie sprzedaży z perspektywy klienta, zastępując produkt związkiem, a pojedynczą transakcję procesem.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:118370

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 158 ; Zarządzanie finansami firm – teoria i praktyka

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

27 lut 2023

Data dodania obiektu:

14 lis 2022

Liczba wyświetleń treści obiektu:

47

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/156445

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji