Object

Title: Marketingowe aspekty oferty tematycznych obiektów gastronomicznych na przykładzie Lwowa

Title in english:

Marketing aspects of thematic gastronomic objects offer on the example of Lviv

Creator:

Kurdla, Nazar

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535, s. 101-110

Abstrakt:

Rozwój kompleksowej oferty turystycznej obszaru jest determinowany działaniami poszczególnych składowych gospodarki turystycznej, w tym przede wszystkim hotelarstwa, gastronomii, transportu turystycznego oraz sektora atrakcji turystycznych. W analizach obszarowego produktu turystycznego często mało dostrzeganym elementem są usługi gastronomiczne oraz działalność podmiotów je świadczących. Niniejszy artykuł jest próbą analizy oferty tematycznej obiektów gastronomicznych w wybranej destynacji turystycznej, jaką jest miasto Lwów. W pracy przedstawiono ogólne informacje dotyczące gospodarki turystycznej Lwowa, następnie przedstawiono marketingowe założenia rozwoju oferty gastronomicznej, zagadnienia budowy strategii rozwoju oferty gastronomicznej na przykładzie lokali gastronomicznych we Lwowie. Wykorzystano koncepcję kreatywnych pomysłów i „antypomysłów” oraz koncepcję strategii „błękitnych oceanów”.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2018

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2018.535.09 ; oai:dbc.wroc.pl:60768

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535 ; Marketing turystyczny

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information