Struktura obiektu
Tytuł:

Marketingowe aspekty oferty tematycznych obiektów gastronomicznych na przykładzie Lwowa

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Marketing aspects of thematic gastronomic objects offer on the example of Lviv

Autor:

Kurdla, Nazar

Temat i słowa kluczowe:

strategia ; oferta turystyczna ; gastronomia ; usługi gastronomiczne ; strategy ; tourist offer ; gastronomy ; gastronomic services

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535, s. 101-110

Abstrakt:

Rozwój kompleksowej oferty turystycznej obszaru jest determinowany działaniami poszczególnych składowych gospodarki turystycznej, w tym przede wszystkim hotelarstwa, gastronomii, transportu turystycznego oraz sektora atrakcji turystycznych. W analizach obszarowego produktu turystycznego często mało dostrzeganym elementem są usługi gastronomiczne oraz działalność podmiotów je świadczących. Niniejszy artykuł jest próbą analizy oferty tematycznej obiektów gastronomicznych w wybranej destynacji turystycznej, jaką jest miasto Lwów. W pracy przedstawiono ogólne informacje dotyczące gospodarki turystycznej Lwowa, następnie przedstawiono marketingowe założenia rozwoju oferty gastronomicznej, zagadnienia budowy strategii rozwoju oferty gastronomicznej na przykładzie lokali gastronomicznych we Lwowie. Wykorzystano koncepcję kreatywnych pomysłów i „antypomysłów” oraz koncepcję strategii „błękitnych oceanów”.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2018

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2018.535.09

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535 ; Marketing turystyczny

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: