Object

Title: Grupy na Facebooku jako źródło informacji turystycznej

Title in english:

Facebook groups as a source of tourism information

Creator:

Korbiel, Karolina

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535; s. 81-89

Abstrakt:

Pomimo powszechnie dostrzeganego, wciąż rosnącego znaczenia mediów społecznościowych, liczba prac badawczych nad ich wykorzystywaniem przez turystów jest wciąż niewystarczająca. Celem artykułu jest analiza grup na Facebooku o tematyce związanej z podróżowaniem jako źródła informacji turystycznej. Badania zostały przeprowadzone za pomocą metody jakościowej – netnografii. Wyniki ukazują znaczenie polskojęzycznych grup na Facebooku zarówno na etapie planowania, realizacji wyjazdu, jak i wspomnień po powrocie. Są to liczne, aktywnie działające i wciąż rozwijające się społeczności. Znajomość zasad funkcjonowania grup może być przydatna dla specjalistów marketingu, bowiem ich specyfika i kierunki rozwoju odzwierciedlają trendy panujące na rynku turystycznym. Rekomenduje się prowadzenie dalszych badań na ten temat, w szczególności o charakterze ilościowym.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2018

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2018.535.07 ; oai:dbc.wroc.pl:60766

Language:

pol

Relation:

Marketing turystyczny ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information