Object

Title: Zarządzanie kryzysem organizacyjnym w przedsiębiorstwie turystycznym : założenia badawcze

Title in english:

Crisis Management in a Tourist Enterprise : Research Assumptions

Creator:

Batorski, Jarema

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128, s. 205-211

Abstrakt:

Przedstawione w referacie postępowanie badawcze ma charakter propozycji metodologicznej badania zarządzania kryzysem organizacyjnym w przedsiębiorstwie turystycznym. Przedmiotem badań, zarówno teoretycznych, jak i empirycznych, jest zarządzanie kryzysem w przedsiębiorstwie z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Istnieją paradoksy kryzysu organizacyjnego i praktyk normalizacyjnych. Paradoksy wyznaczają przestrzeń badawczą dla integracji organizacyjnego uczenia się i zarządzania kryzysem w przedsiębiorstwie. Jedną z możliwych do wykorzystania technik badawczych jest zaadaptowana Technika Badania Przeciwieństw.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120130

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 128 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Odnowa przedsiębiorstw – czego nauczył nas kryzys?

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information