Obiekt

Tytuł: Popyt a komunikacja marketingowa na rynku biur podróży

Tytuł odmienny:

Demand vs. marketing communication on the travel agency market

Autor:

Mazurek-Kusiak, Anna

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535, s. 111-119

Abstrakt:

Celem badań przedstawionych w artykule było poznanie najważniejszych czynników i kanałów komunikacji, na które zwracają uwagę turyści przy wyborze biura podróży, gdzie kupują imprezy turystyczne, oraz wskazanie, jakie są główne cele wyjazdów turystycznych ze względu na wiek respondentów. Przed przygotowaniem oferty biura podróży powinny pozyskać informacje o potrzebach i celach wyjazdów turystycznych potencjalnych klientów w bezpośrednich i pośrednich kontaktach z nimi. Ponadto organizatorzy turystyki powinni wybrać kanał komunikacji dostosowany do wieku klientów. W przypadku młodych klientów należy prowadzić interaktywny dialog oparty na technologiach mobilnych. Klienci w średnim wieku woleliby korzystać z tradycyjnej formy komunikacji, jak katalogi, ulotki. Natomiast seniorzy najbardziej ufają opinii znajomych, więc biura podróży z jednej strony muszą zadbać o wysoką jakość swoich usług, a z drugiej mogą wykorzystać np. elementy marketingu szeptanego.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2018

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2018.535.10 ; oai:dbc.wroc.pl:60769

Język:

pol

Powiązania:

Marketing turystyczny ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 535

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2019-10-29

Data dodania obiektu:

2019-02-25

Liczba wyświetleń treści obiektu:

43

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/106107

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji