Obiekt

Tytuł: Spory wokół koncepcji nauki ekonomi izrównoważonego i trwałego rozwoju – ujęcie problemowo-dydaktyczne. Ekonomia = Economics, 2011, Nr 5 (17), s. 35-45

Tytuł odmienny:

Disputes around the conception of sustainable and permanent development of economics science − the problem and didactic approach

Autor:

Czaja, Stanisław ; Becla, Agnieszka

Opis:

Rozwój nauk ekonomicznych wpłynął na powstanie ekonomii zrównoważonego i trwałego rozwoju. W artykule przedstawiono paradygmat ekonomii tradycyjnej oraz paradygmat nowej ekonomii. Ten drugi paradygmat może opierać się na: (1) opozycji w stosunku do paradygmatu ekonomii głównego nurtu, (2) nowym paradygmacie współczesnej nauki oraz (3) koncepcji rozwoju entropijnie zrównoważonego. Autorzy prezentują funkcję dydaktyczną ekonomii zrównoważonego i trwałego rozwoju. Wyraża się ona w języku dyscypliny, używanych modelach, stosowanych metodach dydaktycznych i przygotowywanych podręcznikach. Autorzy przedstawiają także propozycję koncepcji takiego podręcznika. (abstrakt oryginalny)

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Ekonomia ; Ekonomia = Economics

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2019-05-15

Data dodania obiektu:

2015-01-05

Liczba wyświetleń treści obiektu:

385

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

385

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/28800

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji