Oriented coaching as the development instrument in clients process services in beauty salons
Perechuda, Kazimierz ; Idzikowski, Wojciech ; Sobińska, Małgorzata
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218 ; Strategiczne i operacyjne problemy rozwoju i wzrostu przedsiębiorstwa
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Nov 7, 2019
Jul 17, 2019
35
https://www.dbc.wroc.pl/publication/139652
Edition name | Date |
---|---|
Coaching dedykowany jako instrument usprawniania procesów obsługi klienta w salonie kosmetycznym | Nov 7, 2019 |
Perechuda, Kazimierz Sobińska, Małgorzata
Idzikowski, Wojciech
Perechuda, Kazimierz Nawrocka, Elżbieta Idzikowski, Wojciech
Berska Agnieszka
Sobińska, Małgorzata
Perechuda, Kazimierz Jajuga, Krzysztof, Red.
Sobińska, Małgorzata