Struktura obiektu
Tytuł:

Strategia sprzedaży jako egzekucja strategii organizacji – powstanie barier wzrostu przedsiębiorstwa

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Sales strategy as an implementation of organization strategy – rise of barriers of company’s growth

Autor:

Pindelski, Mikołaj

Temat i słowa kluczowe:

strategia sprzedaży ; strategia ; sprzedaż ; bariery wzrostu ; zarządzanie sprzedażą ; sales strategy ; strategy ; sales ; growth barriers ; sales management

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218, s. 194-202

Abstrakt:

Opracowanie zawiera rozważania dotyczące doboru strategii sprzedaży do strategii organizacji. Nadaje to strategii sprzedaży rangę planu wykonawczego, operacyjnego, niemniej jednak niezmiernie istotnego w kontekście realizacji strategii. W tym celu dokonano wyboru typologii strategii organizacji oraz strategii sprzedaży, a także opisu poszczególnych elementów składowych strategii sprzedaży. Na tej podstawie, opierając się na analizie poszczególnych elementów amplifikowanych w każdym z typów strategii, arbitralnie dobrano najbardziej odpowiadające sobie strategie organizacji i sprzedaży. Analizy te zostały przeprowadzone w kontekście powstawania barier w rozwoju wartości podmiotu wynikających z niewłaściwego ich doboru

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 218 ; Strategiczne i operacyjne problemy rozwoju i wzrostu przedsiębiorstwa

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: