Obiekt

Tytuł: Wpływ kapitału intelektualnego na kreowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw

Tytuł odmienny:

Influence of intellectual capital on the creation of competitive advantage of enetrprises

Autor:

Końska, Mariola

Opis:

Niniejszy artykuł ma na celu przedstawienie kluczowych składników kapitału intelektualnego w obszarach: organizacyjnym i rynkowym, zarządzania kapitałem ludzkim i zarządzania wiedzą w organizacji. Przedstawiona alternatywna propozycja klasyfikacji, odmienna od tradycyjnej, zakłada podział na grupy składników podobnych tematycznie i powiązanych ze sobą, które to, planowo i sukcesywnie wykorzystywane, przyczyniają się do uzyskania i utrzymania przez przedsiębiorstwo trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku. Artykuł jest oparty na badaniach literaturowych i poparty przykładami z praktyki przedsiębiorstw zagranicznych

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2011

Typ zasobu:

artykuł

Źródło:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 8, s. 356-369

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2019-04-30

Data dodania obiektu:

2017-06-05

Liczba wyświetleń treści obiektu:

121

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

121

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/40670

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji