Object

Title: Prośrodowiskowe narzędzia marketingowe stosowane w turystyce – rozważania teoretyczne i praktyczne

Title in english:

Pro-environmental marketing tools used in tourism – theoretical and practical considerations

Creator:

Nitkiewicz-Jankowska, Anna ; Jankowski, Grzegorz

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 857-868

Abstrakt:

Zrównoważony rozwój, systemy zarządzania środowiskowego, ISO 14001 i wszelkie inne działania proekologiczne stały się w gospodarce XXI wieku bardzo istotnym elementem. Istotność ta, z jednej strony, polega na możliwościach gospodarowania we współczesnym świecie w sposób prośrodowiskowy, a z drugiej strony, pozwala na traktowanie tych działań jako narzędzi marketingowych. Celem artykułu jest przedstawienie wybranych działań proekologicznych, które mają zastosowanie praktyczne w działalności turystycznej, a które mogą być i są wykorzystywane jako narzędzia marketingowe. W związku z postawionym celem głównym omówione zostaną determinanty oraz narzędzia pozwalające założenia te wdrażać w prowadzonej działalności gospodarczej człowieka w zakresie gospodarki turystycznej.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123636

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information