Object

Title: Instytucjonalizacja procesu tworzenia wizerunku obszaru recepcji turystycznej

Title in english:

Institutionalization of the process of tourism destination image creation

Creator:

Nawrocka, Elżbieta

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 835-844

Abstrakt:

Celem artykułu jest przedstawienie koncepcji instytucjonalizacji procesu kreowania wizerunku ORT. Zastosowano tu analizę koncepcji instytucjonalizacji w oparciu o podejście instytucjonalne obejmujące założenia instytucjonalizmu i nowej ekonomii instytucjonalnej, a także syntezę w postaci próby jej implementacji do procesu tworzenia wizerunku obszaru recepcji turystycznej. W artykule przedstawiono cele instytucjonalizacji, a także zasady tworzenia wizerunku ORT wynikające z charakteru działań wizerunkowych i podejścia strategicznego do tworzenia wizerunku obszaru turystycznego. W celu obiektywizacji koncepcji zaprezentowano zalety i wady instytucjonalizacji tego procesu. W zakończeniu sformułowano warunki instytucjonalizacji procesu tworzenia wizerunku ORT.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123624

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information