Object

Title: Komunikacja marketingowa w turystyce Miejskiej na przykładzie miasta Poznania

Title in english:

Marketing communication in city tourism on the example of Poznań

Creator:

Hołderna-Mielcarek, Bernadeta ; Majchrzak, Katarzyna

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 676-686

Abstrakt:

Celem artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania atrakcyjności turystycznej miast i ich turystycznej tożsamości w planowaniu skutecznej polityki komunikacji marketingowej. W artykule przedstawiona zostanie analiza i ocena działań z zakresu komunikacji marketingowej w turystyce miejskiej na przykładzie miasta Poznania. Wnioski wynikające z analizy komunikacji marketingowej Poznania pozwalają wskazać działania, które mogą korzystnie wpłynąć na wykreowanie jasnego i jednoznacznego obrazu miasta na globalnym rynku turystycznym.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123328

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information