Object

Title: Istota promocji produktu turystycznego miasta

Title in english:

The core concept of town tourism product promotion

Creator:

Zawadzki, Piotr

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157, s. 1042-1052

Abstrakt:

W artykule podjęto próbę wskazania istoty promocji produktu turystycznego miasta jako ważnego elementu w procesie rozwoju gospodarczego. Prosperity wielu miast uzależnione jest w dużej mierze od inwestorów tworzących miejsca pracy i turystów wydających pieniądze w czasie swojego pobytu. Władze lokalne, chcąc zachęcić potencjalnych turystów do przyjazdu, muszą wykorzystywać w swoich działaniach różnorodne elementy marketingu, a o sile przyciągania decyduje ich umiejętne zastosowanie. Obecnie, aby odnieść sukces, nie wystarcza już samo przygotowanie atrakcyjnej oferty, ale niezbędna staje się odpowiednio dobrana promocja, dzięki której oferowany produkt zostanie wyróżniony spośród podobnych na rynku. Autor w opracowaniu przedstawił podstawowe cele promocji miasta, a także działania w zakresie komunikacji realizowane przez władze samorządowe.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:123658

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 157

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Edition name Date
Istota promocji produktu turystycznego miasta Sep 5, 2023

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information