Object

Title: Uwarunkowania marketingu na międzynarodowym rynku broni

Title in english:

Determinants of Marketing on the International Weapons Market

Creator:

Skulski, Przemysław

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 197, s. 192-206

Abstrakt:

W dobie gospodarki globalnej wzrasta wpływ otoczenia międzynarodowego na prowadzenie działalności biznesowej. Dotyczy to praktycznie wszystkich obszarów aktywności, nawet tak specyficznych jak handel bronią. W przypadku międzynarodowego rynku uzbrojenia zarówno struktura otoczenia, jak i wpływ jego elementów jest jednak inny niż na rynkach cywilnych. Jest to związane z charakterystyką tej branży. Za najbardziej istotne należy uznać uwarunkowania polityczno-prawne oraz technologiczne. Jednak także pozostałe elementy: ekonomiczne, militarne, naturalne i kulturowe, mają wpływ na tworzenie warunków działania i nie powinny być pomijane. Jest to istotne z tego względu, że poznanie otoczenia międzynarodowego stwarza możliwości przygotowania skutecznych działań, w tym marketingowych.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:118969

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 197 ; Ekonomia = Economics, 2011, Nr 1 (13)

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information