Object

Title: Percepcja wiarygodności internetowych serwisów handlowych w kontekście zachowań konsumenckich

Title in english:

Perception of commercial websites credibility in the context of consumer behaviour

Creator:

Basińska, Beata ; Garnik, Igor ; Sikorski, Marcin

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 212, s. 11-19

Abstrakt:

Celem pracy było sprawdzenie, w jaki sposób zachowania konsumenckie determinowane czynnikami społecznymi różnicują percepcję atrybutów kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych. Doświadczenie w transakcjach on-line oraz poczucie własnej skuteczności konsumentów nie przyczyniały się do powstawania różnic. Kobiety, inaczej niż mężczyźni, potrzebowały więcej rekomendacji i były bardziej wyczulone na nieprofesjonalizm w sieci. Jednak może to być warunkowane odmiennością rodzajów kupowanych produktów.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2011

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:117363

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 212 ; Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2011, Nr 22

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information