Preference Research to the Country Tourist Product
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 447-453
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
Mar 9, 2025
8
https://www.dbc.wroc.pl/publication/171004
| Edition name | Date |
|---|---|
| Badanie preferencji wobec produktu turystycznego wsi | Jul 28, 2025 |
Woźniak, Leszek Woźniak, Marian
Woźniak, Marian Woźniak, Grzegorz
Woźniak, Marian
Woźniak, Marian
Woźniak, Marian
Woźniak, Marian