Market Basket Analysis as a Classical Implementation of Association Rules
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 523-527
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
Mar 16, 2025
26
https://www.dbc.wroc.pl/publication/171239
| Edition name | Date |
|---|---|
| Analiza koszykowa jako klasyczny przykład wykorzystania reguł skojarzeniowych | Jul 28, 2025 |
Łapczyński, Mariusz
Łapczyński, Mariusz
Łapczyński, Mariusz
Łapczyński, Mariusz
Łapczyński, Mariusz
Jefmański, Bartłomiej Łapczyński, Mariusz