Macroeconomic Conditioning of Development of Polish Research Market
Idzik, Marcin ; Śmiłowski, Eugeniusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 118-130
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
8 mar 2025
14
https://www.dbc.wroc.pl/publication/170938
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Makroekonomiczne uwarunkowania rozwoju polskiego rynku badań | 28 lip 2025 |
Śmiłowski, Eugeniusz Idzik, Marcin
Śmiłowski, Eugeniusz
Idzik, Anna Idzik, Marcin
Idzik, Marcin