Panel Research Methodology Development
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 535-544
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
16 mar 2025
24
https://www.dbc.wroc.pl/publication/171241
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Rozwój metodologii badań panelowych | 28 lip 2025 |
Kowalski, Paweł
Felis, Paweł Patrzałek, Leszek Bem, Agnieszka Bernardelli, Michał Malinowska-Misiąg, Elżbieta Olejniczak, Jarosław Kowalska, Milena