Methods of Customers' Loyalty Research on the European Market of Financial Services
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 277-284
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
9 mar 2025
46
https://www.dbc.wroc.pl/publication/170985
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Metody badania lojalności konsumentów na europejskim rynku usług finansowych | 28 lip 2025 |
Smyczek, Sławomir Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Smyczek, Sławomir Turek, Artur