Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 152-159
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
Mar 8, 2025
12
https://www.dbc.wroc.pl/publication/170941
| Edition name | Date |
|---|---|
| Prowadzenie badań marketingowych w krajach UE : doświadczenia Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji w Warszawie | Jul 28, 2025 |
Olejniczuk-Merta, Anna Sobocińska, Magdalena. Redakcja