Object structure
Title:

Problemy ekwiwalencji w międzynarodowych badaniach marketingowych - podejście kulturowe

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Problems of Equivalence in International Marketing Research - Cultural Approach

Creator:

Karcz, Kornelia

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 59-68

Abstrakt:

The article presents the following problems:- kinds of international research versus possibility of their results comparison,- methodological discipline of international marketing research,- cultural conditioning of equivalence in international research,- equivalence of a research object and of a process of direct research - selected problems,- problems of guaranteeing equivalence in international research carried out with the use of Internet. 

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: