Object

Title: Badania marketingowe zachowań konsumentów na rynku turystycznym - metodologia, specyfika, zastosowanie

Title in english:

Marketing Research of Consumer Behaviour at the Tourist Market - Methodology, Specific Nature, Application

Creator:

Jedlińska, Maja

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 439-446

Abstrakt:

Having studied literature and research articles on consumer behavior, one may notice an extensive gap resulting from the lack of such research related to tourist traffic. However, this research turns out to be important due to at least two reasons: complex nature of decisions taken up in case of participation in tourism as well as the scale of opportunities which occur before tourists. In research on future and present tourists' behaviour one should apply mainly qualitative methods and implement their results according to the needs of economic practice. 

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:132283

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information