USER - Scale for Measurement of Usage of Marketing Research Results in Enterprise
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 528-534
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
16 mar 2025
16
https://www.dbc.wroc.pl/publication/171240
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| USER - skala do pomiaru wykorzystania wyników badań marketingowych w przedsiębiorstwie | 28 lip 2025 |
Mącik, Radosław
Mącik, Radosław
Mącik, Radosław
Frąckiewicz, Ewa Mącik, Radosław Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Mącik, Radosław Nalewajek, Monika
Nalewajek, Monika Mącik, Radosław