Problems with Effectiveness of Relationship Between Client and Research Agency in Marketing Research
Boskar, Tomasz ; Zrobek, Janusz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 496-503
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
9 mar 2025
15
https://www.dbc.wroc.pl/publication/171011
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Problemy efektywności relacji klient-agencja badawcza w badaniach marketingowych | 28 lip 2025 |