Microgeographic Market Segmentation in the Study of Lifestyle
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 465-470
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
9 mar 2025
23
https://www.dbc.wroc.pl/publication/171007
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Mikrogeograficzna segmentacja rynku w badaniu stylu życia | 28 lip 2025 |
Woźniak, Bogdan Dera, Jerzy Ficek, Dariusz Ostrowska, Mirosława Majchrowski, Roman Kaczmarek, Sławomir Kuzio, Małgorzata Gaj, Miron. Redakcja Wilk, Ireneusz. Redakcja