Marketing Research in Enterprise - Cognitive and Effectiveness Aspects
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 369-376
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
9 mar 2025
40
https://www.dbc.wroc.pl/publication/170995
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Badania marketingowe w przedsiębiorstwie - aspekty poznawcze i efektywnościowe | 28 lip 2025 |
Michalski, Eugeniusz Kramer, Teodor. Promotor