Object

Title: Badania postaw mieszkańców jako podstawa strategii promocji regionów zróżnicowanych kulturowo na przykładzie województwa śląskiego

Title in english:

Research on Attitudes of Inhabitants as a Basis for Promotional Strategies of Culturally Diverse Regions on the Example of Silesian Voivodeship

Creator:

Żabińska, Teresa

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 106-115

Abstrakt:

W artykule przedstawiono problem zróżnicowania kulturowego i jego wpływ na postawy mieszkańców wobec regionu oraz kształtowanie tożsamości regionalnej. W referacie problemy te zaprezentowano na przykładzie województwa śląskiego. Podjęto prób interpretacji zróżnicowania kulturowego tego województwa. Wyniki przedstawiono za pomocą przeprowadzonych wśród mieszkańców badań fokusowych i ankietowych dotyczących ich postaw wobec województwa. Omówiono też wynikające z tego implikacje dla opracowania strategii promocji wewnętrznej i zewnętrznej regionu.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120413

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information