Object structure
Title:

Wpływ reklamy na postawy i zachowania klientów banków w świetle wyników badań

Group publication title:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Title in english:

Effect of Advertising on Attitudes and Behaviour of Banks Customers in the Light of Research Results

Creator:

Skikiewicz, Robert

Subject and Keywords:

reklama bankowa ; jakość usług bankowych ; lojalność klientów indywidualnych

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 127-135

Abstrakt:

Reklama usług bankowych, w której przekazywane są rzetelne, zgodne z rzeczywistością informacje, przynosi bankowi wiele korzyści. Między ocenami jakości banków przez klientów wybierających kolejne usługi pod wpływem reklamy oraz nieulegających reklamie występują istotne różnice. Reklama skłania niektórych klientów do wyboru dalszych usług w tym samym banku, pozostałych zaś do wyboru innego banku. Najbardziej cenni są klienci, którzy kolejne usługi wybrali w dotychczasowym banku, gdyż najczęściej deklarują zamiar kontynuacji usługi oraz polecają własny bank największej liczbie osób, a także znacznie rzadziej korzystają z usług w innych bankach w porównaniu z pozostałymi klientami.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style: