Object

Title: Możliwości aplikacji koncepcji badawczej Mystery Shopping na rynku turystycznym

Title in english:

Possibilities of Applying the Mystery Shopping Research Method in Tourist Service Market

Creator:

Spyra, Zbigniew ; Piotrowski, Paweł

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 146-155

Abstrakt:

W referacie przedstawiono możliwości zastosowania techniki badawczej Mystery Shopping do badania poziomu jakości świadczenia usług turystycznych. Zaprezentowano przykłady związane z badaniami w biurach podróży, hotelach, punktach informacji turystycznej, przedstawiono również możliwości aplikacji techniki przy badaniu sieciowych produktów turystycznych. Autorzy podkreślili te elementy obsługi, na które zwraca się uwagę w badaniu obiektów poszczególnych kategorii.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120417

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information