Obiekt

Tytuł: Badanie potrzeb klientów parku technologicznego

Tytuł odmienny:

Testingthe needs of technology park customers

Autor:

Haberla, Marcin

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526; s. 171-180

Abstrakt:

W ostatnich kilkunastu latach wzrasta rola i ranga prowadzenia badań marketingowych. Od dłuższego już czasu na takie działania decydują się nie tylko przedsiębiorstwa, ale również inne podmioty (jednostki samorządu terytorialnego, fundacje, stowarzyszenia, instytucje otoczenia biznesu – IOB), które doceniają korzyści i czerpią realne zyski z ich realizacji. Takie badania wykorzystywane są również w działalności parków technologicznych. Dostarczają cennych informacji odnośnie do dotychczas świadczonych usług na rzecz firm rezydentów oraz wskazują ścieżki rozwoju usług, jak również eliminują te niedochodowe. Celem niniejszego artykułu jest prezentacja zakresu badań wykorzystywanych przez parki technologiczne do badania potrzeb klientów, służących m.in. ocenie jakości świadczonych usług i generowaniu nowych pomysłów przyszłych usług

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2018

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2018.526.15 ; oai:dbc.wroc.pl:58415

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526 ; Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2019-10-29

Data dodania obiektu:

2019-01-30

Liczba wyświetleń treści obiektu:

23

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/97967

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Badanie potrzeb klientów parku technologicznego 2019-10-29

Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji