Object

Title: E-mail marketing na różnych etapach budowania relacji z klientem

Title in english:

E-mail marketing at various stages of building customer relationships

Creator:

Kowalska, Magdalena

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526; s. 99-108

Abstrakt:

E-mail marketing umożliwia przedsiębiorstwom zdobywanie nowych klientów, budowanie i rozwijanie z nimi trwałych relacji, prowadzenie badań, a także maksymalizację zysków ze sprzedaży w gronie klientów już pozyskanych. Niemniej jednak, by komunikacja przy wykorzystaniu poczty elektronicznej mogła być efektywna, konieczne jest dostosowanie formy i treści wysyłanych wiadomości do etapu dotychczasowej interakcji klienta z marką. Celem artykułu jest analiza sposobów komunikacji za pośrednictwem poczty e-mailowej z uwzględnieniem zróżnicowanych sposobów wykorzystania tego narzędzia na każdym kolejnym etapie kontaktu klienta z marką. W wyniku zastosowania metody opartej na analizie źródeł wtórnych w artykule zaprezentowano główne elementy poprawiające efektywnośćkomunikacji e-mailowej. Ponadto dokonano oceny e-mail marketingu poprzez zestawienie najważniejszych wad i zalet tego sposobu budowania relacji z klientem

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2018

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2018.526.09 ; oai:dbc.wroc.pl:58404

Language:

pol

Relation:

Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information