Object

Title: E-mail marketing na różnych etapach budowania relacji z klientem

Title in english:

E-mail marketing at various stages of building customer relationships

Creator:

Kowalska, Magdalena

Abstrakt:

E-mail marketing umożliwia przedsiębiorstwom zdobywanie nowych klientów, budowanie i rozwijanie z nimi trwałych relacji, prowadzenie badań, a także maksymalizację zysków ze sprzedaży w gronie klientów już pozyskanych. Niemniej jednak, by komunikacja przy wykorzystaniu poczty elektronicznej mogła być efektywna, konieczne jest dostosowanie formy i treści wysyłanych wiadomości do etapu dotychczasowej interakcji klienta z marką. Celem artykułu jest analiza sposobów komunikacji za pośrednictwem poczty e-mailowej z uwzględnieniem zróżnicowanych sposobów wykorzystania tego narzędzia na każdym kolejnym etapie kontaktu klienta z marką. W wyniku zastosowania metody opartej na analizie źródeł wtórnych w artykule zaprezentowano główne elementy poprawiające efektywnośćkomunikacji e-mailowej. Ponadto dokonano oceny e-mail marketingu poprzez zestawienie najważniejszych wad i zalet tego sposobu budowania relacji z klientem.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2018

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

DOI: 10.15611/pn.2018.526.09

Source:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526; s. 99-108

Language:

pol

Relation:

Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Object collections:

Last modified:

Apr 15, 2019

In our library since:

Jan 30, 2019

Number of object content hits:

2

All available object's versions:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/97934

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information