Obiekt

Brak tytułu

Tytuł odmienny:

Business model renewal

Autor:

Falencikowski, Tadeusz M.

Opis:

Celem prac było scharakteryzowanie węzłowych problemów warunkujących odnowę modelu biznesu. Do nich zaliczono ujęcie definicji i struktury modelu biznesu, zarysowanie pojęcia jego odnowy i jej uwarunkowań. Nakreślono ciąg zarządzania strategicznego w przedsiębiorczym procesie powstawania biznesu: pomysł na biznes, model biznesu i strategia biznesu. Pozwoliło to na umiejscowienie modelu biznesu oraz wskazanie kluczowych uwarunkowań odnowy w postaci redefinicji pomysłu na biznes, a zwłaszcza wartości tam generowanych. W pracach innych badaczy na uwagę zasługuje redefinicja wartości dla klientów i nie-klientów, stanowiąca podstawę innowacyjności modeli biznesu. Pozwoliło to na sformułowanie zdania, że odnowę modelu biznesu należy prowadzić w bardziej holistycznym ujęciu. W zakresie odnowy polskich przedsiębiorstw zajęto stanowisko, że należy ją oprzeć na rewitalizacji wszystkich składników ciągu zarządzania strategicznego biznesem, a początkiem musi być rewitalizacja pomysłu na biznes.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2015

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

DOI: 10.15611/mf.2015.1.10

Język:

pol

Powiązania:

Management Forum

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2015-11-17

Data dodania obiektu:

2015-10-30

Liczba wyświetleń treści obiektu:

567

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

566

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/33400

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji