Obiekt

Tytuł: Kształtowanie marki pracodawcy w kontekście strategii biznesowych i wybranych charakterystyk polskich przedsiębiorstw realizujących bezpośrednie inwestycje zagraniczne

Tytuł odmienny:

Employer branding in the context of business strategies and selected characteristics of the Polish companies realizing foreign direct investment

Autor:

Stor, Marzena

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2018, Nr 511, s. 200-216

Abstrakt:

Cel artykułu to identyfikacja i analiza potencjalnych prawidłowości w relacji między budowaniem marki pracodawcy przez polskie przedsiębiorstwa międzynarodowe a ich wybranymi charakterystykami i stosowanymi strategiami generycznymi. Osiągnięciu tego celu posłużyły przeprowadzone badania empiryczne. Za pomocą statystyk opisowych ustalono, jak ze względu na stosowane strategie generyczne rozkładają się oceny: wyników badanych organizacji, czynnika ludzkiego jako czynnika konkurencyjności oraz poszczególnych rozwiązań komponujących budowanie marki pracodawcy. Przeprowadzono też analizy korelacyjne wybranych charakterystyk w zakresie centralizacji/decentralizacji działań, kierunku przepływu wiedzy oraz poziomu rozwiązań determinujących budowanie marki pracodawcy jako zmiennej kształtującej wyniki przedsiębiorstwa. Weryfikacja hipotez doprowadziła do wniosku, że zwiększaniu wskaźnika rozpiętości geograficznej sprzyja zwiększanie poziomu zaawansowania budowania marki pracodawcy

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2018

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2018.511.18 ; oai:dbc.wroc.pl:45585

Język:

pol

Powiązania:

Sukces w zarządzaniu kadrami Wyzwania wobec funkcji personalnej w organizacjach w warunkach rynku pracownika Problemy zarządczo-ekonomiczne ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 511

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

11 cze 2022

Data dodania obiektu:

11 wrz 2018

Liczba wyświetleń treści obiektu:

154

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

137

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/69519

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji