Obiekt

Tytuł: Marketing współtworzenia wartości z klientem jako instrument tworzenia innowacji

Tytuł odmienny:

Marketing of co-creating value with a customer as a tool for innovation

Autor:

Baran, Grzegorz

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458, s. 9-22

Abstrakt:

W artykule podjęto próbę wykazania, że marketing współtworzenia wartości może być skutecznym instrumentem tworzenia innowacyjnych rozwiązań wspólnie z klientami. Na gruncie teorii współtworzenia wartości wraz z klientami zidentyfikowano główne wymiary odmienności marketingu współtworzenia wartości od jego tradycyjnych koncepcji, co uczyniono podstawą teoretyczną do dalszych rozważań. Opracowanie ma charakter teoriopoznawczy, a w badaniach wykorzystano przede wszystkim metodykę badań konceptualno- teoretycznych, czego efektem są zaproponowane modelowe rozwiązania w zakresie możliwości włączania klientów w procesy tworzenia innowacji. Poprzez indywidualizację, selekcję bądź kumulację pomysłów i propozycji klientów dochodzi do ich przekształcenia odpowiednio w innowacyjne dopasowanie, innowacje społecznościowe lub wikiinnowacje. Takie innowacje, będąc podobnie jak marketing współtworzenia wartości konstrukcją społeczną, mają często charakter otwartego i celowo nieskończonego projektu, co umożliwia ciągłe zaangażowanie klientów w ich współtworzenie

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2016.458.01 ; oai:dbc.wroc.pl:36371

Język:

pol

Powiązania:

25 lat społeczeństwa obywatelskiego ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 458

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

11 cze 2022

Data dodania obiektu:

14 lut 2017

Liczba wyświetleń treści obiektu:

1 035

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

1019

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/39948

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji