Do Polish Firms Realize Principles of Personnel Marketing? - Results of Empirical Research
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 218-226
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
23 kwi 2025
11
https://www.dbc.wroc.pl/publication/172711
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Czy polskie firmy realizują założenia marketingu personalnego? Wyniki badań empirycznych | 28 lip 2025 |
Baruk, Agnieszka Izabela
Baruk, Agnieszka Izabela Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Baruk, Agnieszka Izabela
Baruk, Agnieszka Izabela
Baruk, Agnieszka Izabela
Baruk, Agnieszka Izabela
Baruk, Agnieszka Izabela Iwanicka, Anna