Ambient Media - Innovative Tools and Activities of Marketing Communication
Hall, Hanna ; Gębarowski, Marcin
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 82-89
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
16 kwi 2025
67
https://www.dbc.wroc.pl/publication/172546
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Ambient media - innowacyjne działania i narzędzia komunikacji marketingowej | 28 lip 2025 |
Gębarowski, Marcin
Gębarowski, Marcin Siemieniako, Dariusz
Hall, Hanna
Hall, Hanna