Object

This publication is protected and available only for logged users.
This publication is protected and available only for logged users.

Title: Marketing doświadczeń w kształtowaniu wizerunku pozytywnej organizacji klastrowej

Creator:

Bembenek, Bogusław

Contributor:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Description:

Bembenek, B. (2023). Marketing doświadczeń w kształtowaniu wizerunku pozytywnej organizacji klastrowej. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 497–510). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Prowadzone w rozdziale rozważania skoncentrowane są na pozytywnym doświadczaniu stale wzbogacającym zasób doświadczeń w klastrach w kontekście przedsiębiorczej aktywności organizacji klastrowych. Poznanie przez doświadczanie wyróżnia wartość, dynamizm i potencjał rozwojowy, gdyż jest efektem w znacznej mierze celowych działań. Za punkt odniesienia w prowadzonych rozważaniach przyjęto koncepcję pozytywnej organizacji, w której doświadczanie pozytywnych emocji stymuluje procesy twórcze. Pozwoliło to określić strategiczne znaczenie marketingu doświadczeń w kształtowaniu wizerunku pozytywnej organizacji klastrowej. Zakres i charakter dotychczasowych badań własnych dotyczących klasteringu wskazał na potrzebę konceptualizacji podjętej problematyki ze względu na to, że jest rzadko podejmowana w literaturze przedmiotu.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.65.7.35 ; oai:dbc.wroc.pl:126022

Language:

pol

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information