Object

This publication is protected and available only for logged users.
This publication is protected and available only for logged users.

Title: Koncepcja łańcucha wartości a strategie przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym

Creator:

Reformat, Beata

Contributor:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Description:

Reformat, B. (2023). Koncepcja łańcucha wartości a strategie przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 446–454). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Celem opracowania jest pokazanie, że rozwijający się coraz dynamiczniej obszar handlu detalicznego stwarza duże możliwości do osiągania przewagi konkurencyjnej za pomocą modelu biznesu opartego na kreowaniu wartości dla klienta firmy. Na tym tle następuje omówienie podstawowych elementów generujących wartość dla firmy i jej klientów, jako podstawy budowy strategii przewagi konkurencyjnej. Realizację tego celu przeprowadzono w oparciu o krytyczną analizę fachowej literatury przedmiotu, w tym czasopism specjalistycznych, wybranych zasobów Internetu oraz metodę obserwacji. Rozdział ma charakter poznawczy oraz informacyjny. Wskazuje na istotną rolę kreowania wartości dla klienta w kontekście budowy strategii przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.65.7.31 ; oai:dbc.wroc.pl:126018

Language:

pol

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information