Object

This publication is protected and available only for logged users.
This publication is protected and available only for logged users.

Title: Wyniki badań rynkowych i marketingowych jako podstawa ocen pozycji rynkowej zespołowych gier sportowych

Creator:

Sojkin, Bogdan

Contributor:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Description:

Sojkin, B. (2023). Wyniki badań rynkowych i marketingowych jako podstawa ocen pozycji rynkowej zespołowych gier sportowych. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 340–351). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

W opracowaniu zostały omówione wybrane metryki behawioralne, medialne i marketingowe związane z prowadzoną działalnością marketingową przez kluby i spółki sportowe lig w grach zespołowych, z organizacją wydarzeń sportowych czy związków sportowych wraz z ich częściową egzemplifikacją. Przedstawione przykłady pozwalają na wykorzystanie ich w określonym zakresie do oceny pozycji rynkowej stosownego podmiotu rynku dyscypliny sportowej (nie tylko zespołowych gier sportowych). Scharakteryzowane metryki marketingowe pozwalają nie tylko na analizę porównawczą czasową i narzędziową w ocenie pozycji rynkowej dyscyplin sportowych, ale także na krytyczne spojrzenie na wybrane rozwiązania marketingowe (instrumenty, media).

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.65.7.22 ; oai:dbc.wroc.pl:126009

Language:

pol

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information