Object

This publication is protected and available only for logged users.
This publication is protected and available only for logged users.

Title: Marketing a wyzwania środowiska omnikanałowego

Creator:

Gregor, Bogdan ; Gotwald, Beata

Contributor:

Sobocińska, Magdalena. Redakcja

Description:

Gregor, B. i Gotwald, B. (2023). Marketing a wyzwania środowiska omnikanałowego. W: M. Sobocińska (red.), Konsument i rynek – Badania marketingowe – Strategie i działania marketingowe. Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej (s. 511-522). Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Celem rozdziału jest wyjaśnienie strategii działań w środowisku omnikanałowym oraz możliwości jego wykorzystania w miksie marketingowym. Model SAVE marketingu miks pozwala na uwzględnienie zróżnicowanego charakteru rozwiązań, daje szansę na uchwycenie wielokanałowego dostępu do produktów i ich wartości oraz odzwierciedla potencjał edukacji konsumenckiej. Rozwiązania omnikanałowe są ujmowane w relacji do ścieżki zakupowej i całkowitego doświadczenia klienta, ich projektowanie zaś ułatwia metodyka Design Thinking. Wyzwania dotyczące dostępności rozwiązań obejmują nowe modele dystrybucji, informatyzację, zmianę zachowań klientów czy integrację funkcjonalną w firmie. Elementy te przekładają się na wartość rozwiązania, gdzie poza homogenizacją cen wprowadza się koszty spowodowane zmianą dostawcy, a nowe modele umożliwiają ocenę efektywności uruchamiania showroomów. Konsumpcję rozwiązań omnikanałowych umożliwia edukacja konsumentów w zakresie parametrów rozwiązania, jego użytkowania oraz dostępności. Jej projektowanie koresponduje z projektowaniem punktów styku z marką.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2023

Resource Type:

rozdział

Resource Identifier:

doi:10.15611/2023.65.7.36 ; oai:dbc.wroc.pl:126023

Language:

pol

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Edition name Date
Marketing a wyzwania środowiska omnikanałowego Feb 23, 2024

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information