Object

Title: Wpływ informacyjnych i komunikacyjnych technologii (IKT) na zmiany kierunków strategii małych i średnich przedsiębiorstw

Title in english:

Influence of Information and Communication Technologies (ICT) on Changes of Strategies Directions Used by Small and Medium Enterprises

Creator:

Gierczak, Agata

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1116, s. 260-266

Abstrakt:

The aim of the article is to show relationship between used technologies, company's innovation and possibility to gain continuous competitive advantage on international markets. Sector of Small and Medium Enterprises is regarded as third area, apart from big companies, scientific-research units able to implement innovative solutions. Change in the direction of used strategies aims to modernise Polish companies and to increase effectivness of competing on international market.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:134000

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1116 ; Przedsiębiorczość i innowacyjność. Wyzwania współczesności

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information