Metody pomiaru sukcesu w polskich start-upach
Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2025, Nr 28, s. 9-17
Publishing House of Wroclaw University of Economics and Business
doi:10.15611/e21.2025.02 ; oai:dbc.wroc.pl:138708
Ekonomia XXI Wieku = Economics of the 21st Century, 2025, Nr 28
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-SA 4.0
1 sie 2025
1 sie 2025
43
https://www.dbc.wroc.pl/publication/177517
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Methods of Measuring Success in Polish Start-ups | 1 sie 2025 |
Badzińska, Ewa
Badzińska, Ewa
Wodo, Wojciech Kuźma, Natalia
Majewski, Marcin Kuźmińska-Haberla, Aleksandra. Redakcja Bobowski, Sebastian. Redakcja
Dyczkowski, Tomasz Dyczkowska, Joanna
Brandenburg, Henryk Ficek-Wojciuch, Katarzyna Magdoń, Marek Sekuła, Przemysław