Merchandising as Instrument of Creation of Competitive Superiority in Agritouristic Services
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 418-428
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
5 lip 2025
18
https://www.dbc.wroc.pl/publication/176231
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Merchandising jako instrument tworzenia przewagi konkurencyjnej w usługach agroturystycznych | 28 lip 2025 |
Śnihur, Janusz
Śnihur, Janusz Noga, Marian. Promotor Bogacka-Kisiel, Ewa Maria. Recenzent Pietrzak, Bogusław Jerzy. Recenzent
Mazur-Łukomska, Karolina Śnihur, Janusz