Perception of Foodstuffs Quality among Young Consumers
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 80-85
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
28 cze 2025
4
https://www.dbc.wroc.pl/publication/176062
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Percepcja jakości produktów żywnościowych przez młodych konsumentów | 28 lip 2025 |
Matysik-Pejas, Renata
Matysik-Pejas, Renata
Szafrańska, Monika Matysik-Pejas, Renata