Tutoring akademicki jako doświadczenie wzmacniające poczucie koherencji nauczycieli akademickich
Staszkiewicz, Marzena ; Beck-Krala, Ewa
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
DOI 10.15611/pn.2025.2.02 ; oai:dbc.wroc.pl:137914
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-SA 4.0
Jul 16, 2025
Jul 16, 2025
342
https://www.dbc.wroc.pl/publication/176598
| Edition name | Date |
|---|---|
| Tutoring as an Experience that Strengthens the Sense of Coherence of Academics | Jul 16, 2025 |
Klimkiewicz, Katarzyna Ewa Beck-Krala
Klimkiewicz, Katarzyna Beck-Krala, Ewa
Beck-Krala, Ewa Klimkiewicz, Katarzyna
Beck-Krala, Ewa Masłyk, Tomasz
Beck-Krala, Ewa Stańczyk, Izabela Kornik, Roman