Obiekt

Tytuł: „Wojna marketingu z zarządzaniem”. Empiryczna weryfikacja koncepcji A. Riesa i L. Ries (na podstawie badań porównawczych środowiska studentów w Polsce i Słowacji)

Tytuł odmienny:

"War of marketing with management”. Empirical verification of A. Ries and L. Ries concept (based on comparative research of Polish and Slovak students)

Autor:

Ďaďo, Jaroslav ; Wiktor, Jan W.

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460, s. 51-61

Abstrakt:

Celem badań była empiryczna weryfikacja koncepcji A. i L. Riesów wyrażonej w Wojnie marketingu z zarządzaniem. Książka przedstawia 25 zasadniczych obszarów instytucjonalnych konfliktów wewnątrzorganizacyjnych. Płaszczyznę weryfikacji stanowiły własne międzynarodowe badania w środowisku studenckim (zrealizowane w listopadzie i grudniu 2015 r.). Próbę badawczą stanowili studenci Uniwersytetu Mateja Bela (Wydział Ekonomiczny) w Bańskiej Bystrzycy (Słowacja – 135 osób) oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (Wydział Zarządzania – 97 osób). Zaprojektowanie oraz realizacja badań w takim obszarze i zakresie wiązało się z pokonaniem istotnych problemów metodologicznych, jakie cechują międzynarodowe badania porównawcze. Ich wyniki w wymiarze merytorycznym przyniosły stosunkowo niewielką akceptację koncepcji Riesów. Uzyskane rezultaty mogą być nie tylko konkretnym, empirycznym głosem polemiki, ale również przyczynkiem do dyskusji nad współdziałaniem i integracją poszczególnych, zasadniczych funkcji w systemie zarządzania każdą organizacją

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2016.460.05 ; oai:dbc.wroc.pl:36550

Język:

pol

Powiązania:

Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

11 cze 2022

Data dodania obiektu:

27 mar 2017

Liczba wyświetleń treści obiektu:

232

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

224

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/40237

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji