Object

Title: Różnice pomiędzy deklaracjami dotyczącymi zakupu produktów marek własnych sieci handlowych a faktycznymi decyzjami zakupowymi młodych nabywców

Title in english:

Differences between purchase declarations of shopping chains private labels vs. real buying behaviour of young consumer

Creator:

Garczarek-Bąk, Urszula

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460, s. 137-151

Abstrakt:

Celem poznawczym badania jest ukazanie problemu braku zgodności pomiędzy deklaracjami a rzeczywistym nabywaniem artykułów marek własnych sieci handlowych. W celu identyfikacji potencjalnych rozbieżności, w oparciu o sporządzone fotografie, dokonano analizy porównawczej. Wybór segmentu młodych nabywców nie był przypadkowy. Jego wyodrębnienie jest istotne z punktu widzenia wysokiego udziału w strukturze demograficznej Polski (osoby w wieku 20-34 lat stanowią 23% populacji kraju). Badani wskazywali, że nabywają artykuły sypkie, słodycze oraz nabiał marek własnych. Natomiast nie korzystają z produktów kosmetycznych i nie są skłonni do ich przetestowania. W przypadku 85% deklaracji dostrzeżono pewne rozbieżności. Głównie dotyczyły one sytuacji, w której nabywcy wskazywali, iż nie kupują określonych produktów, a znajdowały się one na ich półkach, bądź też, gdy wskazywano na zakup niewielkiego odsetka produktów marek własnych, a większość produktów miała logo sieci handlowej

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2016

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:36561

Language:

pol

Relation:

Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Object collections:

Last modified:

Jun 11, 2022

In our library since:

Mar 27, 2017

Number of object content hits:

253

Number of object content views in PDF format

246

All available object's versions:

https://www.dbc.wroc.pl/publication/40248

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information